Räätälöityjä kastikkeita, dippejä ja majoneeseja
Maustaja on mukana kolmen ravintolabrändin tuotekonsepteissa, joilla kaikilla on omat uniikit makumaailmansa.
Jim Lim by Farang -tuotesarjaan suunniteltiin useita maistuvia kastikkeita, Siipiravintola Hookin markkinoimaan konseptiin puolestaan kastikkeita ja dippejä. Naughty BRGR:n tuotteisiin kehitettiin omat hillokkeet ja viisi erilaista majoneesivaihtoehtoa.
”Tuotteet on suunniteltu siten, että ruoanlaitto kotona on helppoa ja nopeaa makuelämyksestä tinkimättä”, kiteyttää Farangin ravintoloitsija ja keittiömestari Matti Wikberg.
Kuluttajalähtöistä yhteistyötä
Kaikkiin konsepteihin kuuluu alan muidenkin toimijoiden valmisteita, kuten lihatuotteita. Ideana onkin eri tahojen ennakkoluuloton yhteistyö, joka mahdollistaa monipuoliset ja kuluttajalähtöiset tuotteet.
Toimintamalli helpottaa myös pienten brändien pääsyä kauppoihin, joissa ne ovat tarjolla houkuttelevasti osana laajempaa kokonaisuutta.